به جرات میتونم بگم یکی از جذاب ترین پروژه هایی که تا حالا باهاش مواجه شدم شرکت سیناسل بود. سیناسل یک شرکت دانش بنیان مجهز به دانش بسیار قوی، پرسنل خیلی خوب، محصولات بسیار کارآمد و حتی شگفت انگیز هست که هم در دنیای علم و هم در دنیای پزشکی کمتر کسی اسمش رو شنیده !

سیناسل پانسمان هایی تولید میکنه که این پانسمان ها برای زخم های بسیار بسیار وحشتناک مثل زخم های دیابتی، بستر، جراحت های چشمی، و سوختگی های شدید کاربرد داره و اگر پانسمان سیناسل رو روی زخم بگذارید احتمال وجود جای زخم بسیار کم میشه.

یکی از محصولات جالب سیناسل دیسک های دایره ای خشکی هست از جنس پرده آمنیون که بدون دردسر مثل یک لنز چشمی و به عنوان یک پانسمان چشمی استفاده میشه.

محصول بعدی سیناسل پوست مصنوعی هست که برای درمان زخم پای دیابتی مورد استفاده قرار میگیره.

سیناسل اولین شرکت سلول درمانی ایران هست و اولین شرکتی که پانسمان آمنیون تولید کرده اما نکته جالب اینجاست که نه برند سازی مناسبی برای سیناسل انجام شده و نه محصولات توانستند بازار خوبی بگیرن.

با انتشار دستورالعمل وزارت بهداشت برای استفاده از سلول درمانی در بیماری ها میشه گفت تنها شرکتی که شرایط تولید سلول بنیادی انسانی تحت استاندارد GMP توی ایران داره سیناسل هست.

وقتی به عنوان مسئول محتوا و بازاریابی آنالین وارد شرکت شدم شگفت زده شدم که چرا شرکتی با این توانمندی و کیفیت ته چاه قرار داره و هیچ کس در موردش نمیدونه. پروژه رو فعلا با باز طراحی سایت و تغییر اساسی در سایت شرکت انجام دادم و دنبال کلید واژه های مرتبط با فعالیت شرکت در فضای مجازی هستم.

احساس میکنم بیشتر از اینکه دنبال منفعت مالی باشم، در این مرحله باید افرادی که نیاز به محصولات شرکت سیناسل دارند رو با شرکت آشنا کنم. در مرحله بعدی به فکر برندینگ و اسم و رسم شرکت سیناسل باشم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *